Masz pytania? Wyślij e-mail na (service@daparto.de) lub użyj formularza kontaktowego
  1. Home
  2. Wszystkie części zamienne
  3. Napęd, oś, resory, koła
  4. Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora

Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora Części zamienne do wszystkich samochodów

Wybór pojazdu

Wybór poprzez katalog pojazdów

Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora

    Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora dla najbardziej popularnych marek

    • VW Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • BMW Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Audi Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Mercedes-Benz Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Opel Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Ford Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Renault Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora
    • Toyota Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora

    Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora dla wszystkich marek

    Najważniejsze części zamienne Napęd, oś, resory, koła

    Główne zespoły

    Ważne informacje dotyczące naprawy i zakupu

    Stabilizator podwozia (często nazywany również po prostu "stabilizatorem") pojazdu jest dość prostym elementem podwozia. Zapewnia lepsze trzymanie się drogi dla pojazdu, ponieważ przeciwdziała przechyłom poprzecznym pojazdu podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator kieruje siły ściskające generowane przez zmianę obciążenia do koła wewnątrz zakrętu, dzięki czemu samochód jest utrzymywany mniej więcej poziomo w zależności od stopnia twardości stabilizatorów zawieszenia. W przypadku jednostronnego obciążenia stabilizatora, na przykład na skutek uszkodzenia drogi (dziura, pokrywa studzienki włazu, itp.), ma to negatywny wpływ na przyczepność i komfort jazdy podczas jazdy na wprost.

    Budowa

    Tradycyjny stabilizator podwozia to po prostu przeważnie okrągły metalowy pręt (stalowa sprężyna skrętna), który jest montowany poziomo, równolegle do osi i obraca się osiowo na nadwoziu. Posiada dwa skośne końce, które są połączone za pomocą łączników stabilizatora jako dźwignie do przeciwległych zawieszeń kół. Stabilizator o regulowanej twardości różni się od niego. Tutaj lewa i prawa strona stabilizatora są od siebie oddzielone, a silnik elektryczny lub układ hydrauliczny sterowany również przez jednostkę sterującą jest umieszczony pomiędzy dwoma końcami. Mogą one składać obie części, w zależności od potrzeb, i w ten sposób symulować sztywny lub miękki stabilizator w zależności od sytuacji.

    Diagnoza

    Ze względu na prostą konstrukcję techniczną, usterki w stabilizatorze są zazwyczaj ograniczone do punktów połączeń z nadwoziem lub zawieszeniem kół. Uszkodzenie można zazwyczaj wykryć poprzez stukanie metalu z podwozia na nierównościach dróg.

    Uszkodzeniu zazwyczaj nie ulega sam stabilizator lecz tuleje go mocujące które ulegają zużyciu przez co ma luz, lub łaczniki stabilizatora na połączeniach. Uszkodzony stabilizator nie sprawia, że pojazd nie nadaje się do jazdy, ale jest to wciąż brak bezpieczeństwa, ponieważ może to poważnie pogorszyć zachowanie kierowcy.

    Naprawa

    Stabilizator jest zmieniany oś po osi. Uszkodzonych części nie można jednak naprawić. W zależności od konstrukcji, w nielicznych przypadkach drążki skrętne, drążki łączące (łączniki stabilizatora) lub tuleje stabilizatora mogą być wymieniane pojedynczo. Zmiana Stabilizatora jest całkiem łatwa. Należy brać pod uwagę tylko właściwe wymiary części. Koszty są stosunkowo niskie, ponieważ są to proste elementy.

    Najlepszy wybór - Zestaw naprawczy, łącznik stabilizatora

    Uwaga: prosimy sprawdzić, czy część zamienna określona przez DAPARTO rzeczywiście odpowiada części zamiennej, której szukasz. Dodatkowe informacje mogą być konieczne do zapewnienia, że dana część zamienna pasuje do wybranego pojazdu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z nami.

    Wszystkie ceny w zł z podatkiem VAT i ewentualnie z kosztami wysyłki lub innymi składnikami ceny. Możliwość pośredniej zmiany cen i rankingu.

    www | daparto-web