Daparto: We Drive Performance.

O nas i kwestie prawne

Kontakt

  • Pomysły na nowe, ciekawe funkcje w DAPARTO? Znalazłeś błąd?
  • Ogólne pytania dotyczące korzystania z portalu?
  • Chcesz przekazać swoją opinię o DAPARTO?

Wystarczy skorzystać z powyższego formularza kontaktowego, aby wysłać nam wiadomość (pola oznaczone * są obowiązkowe). Podanie adresu e-mail jest niezbędne w przypadku dalszych zapytań. Czekamy na Twoją wiadomość!

Pytania ogólne

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Ze względów prawnych zamówień nie można składać przez telefon. Udostępniamy naszym klientom indywidualny koszyk zakupów, aby mogli wygodnie składać samodzielnie zamówienia online.

Czy produkt jest dostępny w magazynie?

Zazwyczaj wszystkie prezentowane artykuły są dostępne w Daparto. Informacje takie jak cena, czas dostawy lub dostępność opierają się na informacjach dostarczonych przez dane sklepy i są aktualizowane kilka razy dziennie. Nie można jednak wykluczyć tymczasowych zmian w ofertach składanych przez sklepy.

Jak długo trwa wysyłka?

Czas dostawy części zamiennych znajduje się bezpośrednio w danej ofercie. Czas dostawy liczony jest od pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu płatności z przedpłatą, a w innych metodach płatności od pierwszego dnia roboczego po zawarciu umowy zakupu.

Wymiana i zwrot - jaki jest następny krok?

Dane kontaktowe sklepu, w tym informacje o wymianach i zwrotach zamówień znajdują się w potwierdzeniu zamówienia DAPARTO. Anulowanie zamówienia.

Depozyt i wymiana przedmiotów - jak to działa?

Niektóre artykuły, takie jak akumulatory rozruchowe, muszą być być objęte kaucją z przyczyn prawnych. Jest to dodatek do ceny zakupu. Po zwrocie starej części, kaucja jest natychmiast zwracana przez sklep.