Daparto: We Drive Performance.

Pomoc i wsparcie

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest DAPARTO?

DAPARTO to porównywarka cen oferowanych online części samochodowych. Koncentruje się na ukierunkowanym wyszukiwaniu i prostym porównywaniu produktów pod względem ceny, jakości, czasu dostawy, producenta i sprzedawcy.

.

Wszystkie oferty części samochodowych można zamawiać bezpośrednio u autoryzowanego dealera za pośrednictwem DAPARTO. DAPARTO łączy w ten sposób zalety niezależnej porównywarki produktów i cen z zaletami wygodnego zamawiania online.

Jaka jest struktura DAPARTO?

DAPARTO gromadzi na portalu porównawczym informacje o produktach sprzedawców części samochodowych. Są one regularnie aktualizowane przez dostawców. Sprzedawcy wskazują w szczególności, które pojazdy nadają się do odpowiednich części zamiennych (wykazy eksploatacyjne pojazdów) lub czy oferowane części samochodowe są porównywalne z podobnymi częściami producenta pojazdu (numery porównawcze OU). To przypisanie zapewnia, że takie same i alternatywnie pasujące do siebie części pojazdu mogą być porównywane ze sobą.

Jak mogę wyszukać w DAPARTO odpowiednie części samochodowe do mojego pojazdu

Wyszukiwanie odpowiednich części samochodowych odbywa się szybko i łatwo, krok po kroku wybierając model pojazdu lub wpisując numer producenta i modelu (HSN/TSN) i wybierając odpowiedni element. Opis pierwszych kroków można znaleźć na blogu DAPARTO.

Jeśli konkretny numer części jest już znany, można go wpisać bezpośrednio w pole wyszukiwania.

Jak mogę porównać znalezione oferty i zawęzić swój wybór?

Po wybraniu modelu pojazdu i żądanego komponentu lub wpisaniu numeru katalogowego, zostaniesz przeniesiony na pierwszą stronę wyników wyszukiwania z ofertami pasującymi do wybranego zestawu lub numeru katalogowego pojazdu/elementów.

Strona z wynikami wyszukiwania zawiera przegląd różnych komponentów oferowanych przez sprzedawców internetowych w DAPARTO.

Oferty każdego numeru części są pogrupowane. Oprócz najniższej ceny artykułu, wyświetlana jest liczba notowań i ilustracje produktu. Strona wyników wyszukiwania zawiera również informacje o producencie części pojazdu, numerze części oraz wstępne informacje o produkcie.

Oprócz funkcji sortowania, w górnej części strony wyników można wstępnie przefiltrować różne kryteria wyboru, takie jak miejsce montażu lub producent części.

Jeśli wybierzesz dany produkt, klikając na przycisk „Do ofert” i/lub „Dalej”, zostaniesz przeniesiony do strony Porównanie artykułów, na której znajduje się lista z poszczególnymi ofertami sprzedawców. Jeśli sprzedawca oferuje ten artykuł, możesz kliknąć na przycisk „Do oferty”, aby przejść do strony ze szczegółami o produkcie.

Na stronie porównania produktów, artykuł jest wyświetlany ze zdjęciem dostarczonym przez sprzedawcę, który oferuje część zamienną.

Bezpośrednio pod zdjęciem artykułu znajdują się rozwijane obszary informacji. Sekcja „Informacje o produkcie” zawiera opis cech produktu, a w stosownych przypadkach są one uzupełniane dodatkowymi informacjami o produkcie pochodzącymi od dostawcy (z wyszczególnieniem roku produkcji, jeśli to konieczne). Numery komponentów można znaleźć w sekcji „Porównanie numerów”, zgodnie z danymi podanymi przez pierwotnego producenta pojazdu. Modele pojazdów są wymienione w punkcie „Odpowiednie pojazdy”, dla których część zamienna ma być odpowiednia zgodnie ze specyfikacją sprzedawcy.

Oprócz informacji o oferowanej cenie i kosztach wysyłki, możliwych sposobach płatności i terminach dostawy, strona pokazuje logo poszczególnych dostawców i ich oceny otrzymane dotychczas od użytkowników DAPARTO. Przegląd ten pokazuje oferty standardowo posortowane według cen w kolejności rosnącej.

Jak mogę kupić części zamienne oferowane przez DAPARTO?

Jeśli chcesz zakupić część samochodową wyświetlaną na stronie wyników wyszukiwania, stronie porównywania artykułów lub stronie ze szczegółami o produktach, możesz dodać pożądaną ofertę bezpośrednio do koszyka zakupów, klikając na nią. Czynność ta zostanie potwierdzona. Możesz kontynuować zakupy lub przejść od razu przez koszyk i kasę, aby zakończyć proces składania zamówienia bezpośrednio w DAPARTO.

Czy DAPARTO działa bezpośrednio jako sprzedawca oferowanych części samochodowych?

Nie, prezentowane części zamienne nie są oferowane i sprzedawane przez DAPARTO, lecz przez odpowiednich sprzedawców. DAPARTO łączy na swojej stronie produkty oferowane przez różnych sprzedawców części samochodowych, umożliwiając w ten sposób porównywanie produktów, dostawców i cen za pomocą funkcji wyszukiwania.

Umowy kupna nie są zatem zawierane między Tobą a DAPARTO, ale między Tobą a wybranym sprzedawcą detalicznym. W przypadku reklamacji lub pytań dotyczących zakupionych produktów, należy zawsze kontaktować się ze sklepem internetowym, w którym dokonano zakupu.

Gdzie mogę znaleźć informacje o sklepach, które oferują swój asortyment w DAPARTO?

Szczegółowe informacje o sklepach z częściami samochodowymi dostępnymi w DAPARTO można znaleźć na odpowiednich stronach informacyjnych w porównywarce. Można je uzyskać, klikając na odpowiednie logo sklepu.

Oprócz informacji kontaktowych i kosztów wysyłki dostawcy, znajdziesz również podsumowanie opinii, które użytkownicy DAPARTO przekazali o tym sklepie.

Jak mogę przesłać sugestię lub skargę do DAPARTO?

DAPARTO jest zawsze zainteresowane Twoją opinią, w celu dalszego doskonalenia platformy. Jeśli chcesz wysłać do nas wiadomość, skorzystaj z formularza kontaktowego. Czekamy na Twoją wiadomość!

Do formularza kontaktowego

Pytania dotyczące rejestracji

Czy rejestracja w DAPARTO jest warunkiem koniecznym do korzystania z porównywarki?

Nie, rejestracja nie jest wymagana do korzystania z porównywarki. Jednakże, rejestrując się możesz korzystać z wielu dodatkowych funkcji portalu. Zarówno korzystanie z witryny, jak i rejestracja są bezpłatne.

Co DAPARTO robi z danymi osobowymi użytkowników?

DAPARTO wymaga tylko takich danych, które są niezbędne do prawidłowej realizacji przez sprzedawcę zamówienia użytkownika, złożonego za pośrednictwem DAPARTO, do rzetelnego przetwarzania ocen dla handlowca i użytkownika końcowego oraz do zaprojektowania usługi w sposób zoptymalizowany i zindywidualizowany. Więcej informacji na temat wykorzystania danych można znaleźć w Polityce prywatności.

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o nowe. Kliknij link do odzyskiwania hasła w obszarze logowania („Moje DAPARTO”), a następnie wprowadź swoją nazwę użytkownika w odpowiednie pole. Wyślemy Ci e-mail z linkiem. Klikając w odnośnik, przeniesie Cię on z powrotem na stronę internetową DAPARTO, gdzie możesz ustawić nowe hasło.

Jak mogę zmienić hasło?

Hasło można zmienić szybko i łatwo w profilu użytkownika „Moje DAPARTO” w sekcji „Moje dane” (wymagany login).

Jak mogę zmienić lub wyświetlić swoje dane osobowe?

Możesz zmienić swoje dane osobowe po zalogowaniu się w „Moje DAPARTO” w sekcji „Moje dane”. Tutaj możesz również określić, czy chcesz być informowany przez DAPARTO o nowościach na platformie poprzez e-mail.

Jestem zarejestrowany w DAPARTO jako użytkownik i chcę usunąć konto. Co powinienem zrobić?

Aby usunąć profil użytkownika DAPARTO, wystarczy wysłać e-mail do abmelden@daparto.de. Jako nadawca prosimy użyć adresu e-mail zapisanego w profilu.

Pytania dotyczące ocen

Jak działa system oceniania DAPARTO?

Użytkownicy mają możliwość dodawania recenzji sklepów internetowych oferujących swoje produkty na platformie. Oceny służą jako wsparcie dla innych użytkowników w podejmowaniu decyzji zakupowych. Są one również brane pod uwagę jako kryterium filtrowania wyników wyszukiwania. Ważne jest zatem, aby recenzje były obiektywne i oparte na faktach.

Przy ocenie sprzedawców należy również wziąć pod uwagę następujące kwestie: po dodaniu recenzji, oceniany dystrybutor otrzymuje od DAPARTO informacje na temat tożsamości osoby oceniającej, a następnie może on dodać komentarz do otrzymanej opinii. Komentarze te zostaną opublikowane przy recenzjach, których dotyczą i będą wyświetlane w porównywarce. DAPARTO zastrzega sobie prawo do usunięcia recenzji, które nie są zgodne z zasadami i w razie potrzeby, zablokowanie użytkownika wystawiającego takie recenzje.

do góry